torsdag 20 augusti 2009

Tyget jag visade igår kommer nog att bli till tavlor. Fick tips om de i två kommentarer och jag har tänkt lite på det och kommit fram till att de nog blir väldigt bra. Jag har faktiskt två canvas som jag skulle kunna spänna upp de på. Två avlånga. Tror att de kan bli riktigt fint. Tack snälla för tipset Fröken Fräken och Annelie.


Jag blir så glad över era fina kommentarer och att så många läser min blogg. Ja jag har ju inte hundratals läsare som en del andra men jag är väldigt glad över dom 20-30 som tittar in. Tänk att någon vill läsa de jag skriver. Jag tycker mest jag svamlar och inte håller mig till det jag hade tänkt. Hade inte alls tänkt att vara personlig här men de blir visst så ändå. De är svårt att låta bli. Ändå vill jag inte avslöja för mycket. De är en svår balansgång. Jag vill fortsätta vara anonym. Och jag vet att man måste vara väldigt privat och visa upp mycket o man vill ha många läsare. Men jag är som sagt så nöjd över er och alla era fina kommentarer. De värmer så gott.
Kram ♥

3 kommentarer:

  1. Riktigt fint tyg du hittat. Tänkte precis säga att det vore fint som tavla:)

    Hoppas du får en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Jag är ju anonym, personlig men inte privat, och tycker att det funkar bra ändå! Jag vägrar också att göra reklam på min blogg, och kör min grej. Jag tror att det är viktigare att hitta sin nisch i bloggvärlden, och vara sig själv och trevlig liksom!
    Blir kul att se dina tygtavlor sedan!

    SvaraRadera
  3. Du är bra precis som du är!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥