onsdag 12 augusti 2009

Böcker...

Först måste jag tacka för alla fina kommentarer jag får både nu och då. Är så glad över att folk vill läsa min blogg och att ni tar er tid att skriva några rader. Det betyder mycket. Jag försöker själv att kommentera så mycket jag bara kan och hoppas att jag inte har missat något. De finns ju så mycket underbara bloggar och människor bakom så de är svårt att hinna med. Jag har så många favoriter och ni inspirerar och ger mig så mycket. Älskar att sitta här och läsa om era liv, era hem och era ideér och tankar.

Ja i alla fall...
Jag älskar att läsa! Är galen i böcker och skulle nog kunna ligga med näsan i en bok för jämnan.Nu hinner jag ju oftast inte läsa alls eftersom ja har Lilla Bus och ett hem att sköta. Plus alla underbara bloggar att läsa och massa pyssel att göra)Men lite då och då hinner jag läsa. Nu har jag inga böcker hemma som jag inte har läst men jag har en lista med sånt som jag vill läsa.
Skriver ner allt i min lilla Tok Bok ni vet... Listan börjar bli ganska lång nu faktiskt. Jag har upptäckt Kajsa Ingmarsson som skriver riktigt bra. Och än har jag inte hunnit läsa alla av Liza Marklund eller Mias sista bok. Övrigt på listan finns oxå bla:
• Borta Bäst med Sara Kadefors
• Lycka nu med Titti Holmer
•Vem gråter vid din grav och
Munken som sålde sin ferrari av Robin Sharmas
och
•Den utstötte av Sadie Jones

De finns ju så mycket underbart att läsa. Vad läser ni? Nått ni kan rekomendera? Har ni läst nån av dom på min lista? Jag måste skaffa mig lite böcker nu och börja läsa igen. Snart är ju Lilla Bus hos pappa varannan helg så då borde jag väl hinna lite?

1 kommentar:

  1. Hej Har idag hittat till dig så nu skall jag läsa läsa...

    Mysig blogg du har! På återseende. kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥