söndag 2 augusti 2009

Leila och Per

Har tittat lite på Leila på landet på tv4+. Gud va mysig hon är!
Söt som en dröm, bakar så mycket härligt och hennes omgivniong är så underbar och inspirerande. Hon gör alltid så mycket gott som jag blir sugen på att testa. Måste nog baka någon dag snart. Var länge sen nu. Är så sugen på hennes kokbok. Kanske man skulle investera i....

Blir låndad från: leila.se
Efter Leila var de visst Pers tur att styra i köket. Tycker att även han är helt underbar.
Han har sånt härligt sett och gör allt så väldigt roligt. Dessutom gör han ju så mycket gott. Hans kokbok kanske också vore nått att investera i.

Bild lånda av: permorberg.se

Undrar hur Leilas tidning är... Den verkar intressant men jag har inte köpt något nummer än. Kanske skulle slå till om man hittar den i någon affär någonstans.

1 kommentar:

  1. Jag har gett Leilas bok till pappa så nu bakar han och kommer förbi med bakverken - mycket praktiskt och mindre disk för mig! Morbergs matlagningsprogram är dock inte min smak riktigt...
    Jepp, loppisar är det bästa!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥