måndag 17 augusti 2009

Det blev visst mycket tävlingar idag. Funderar på att göra som en del andra som jag har sett och skaffa en tävlingsblogg där man bara lägger upp tävlingar. Fast då kanske de inte räknas som att man har lagt upp tävlingen i sin blogg...
Jag måste börja packa. Bara 2 veckor kvar tills vi flyttar så de är faktiskt dax nu. Har hittat två kartonger som jag tänkte klä med tapet och använda som förvaring i min stora garderob sen. Eller på hatthyllan i hallen om dom blir riktigt bra. Nu ska jag laga lite mat och sen tänkte jag att vi skulle baka lite Lilla Bus och jag. De brukar uppskattas. "MatMuffins" blir de nog. Satt och letade recept igår. Kommer bildbevis, recept och utlåtande när dom är klara.

3 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir av att du gillar min blogg. Alltid roligt att höra att den uppskattas. Jag gillar din söta blogg med. Fint med fjärilarna vid rubrikerna.

    Kram L-F

    SvaraRadera
  2. Hej. Mat-muffins det är gott, perfekt och ta med på pic-nic. Och kul att du är med och tävlar.
    Kram AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Tack för titten hos mig!:-) Matmuffins, smarrigt!! Kram Sofia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥