onsdag 26 augusti 2009

090826

Det regnar här idag. Men de gör inte så mycket. Dels passar det mitt humör och sen passar de även för dagens aktiviteter som är packa och tvätta. Så de går gärna regna för mig.

De känns att det är höst pågång nu... Längtar efter att få tända ljus i våran nya lägenhet om några veckor. Ska bli mysigt.

Jag skrev ju för ett tag sen att jag hade mellan 15-20 besökare om dagen. Va fel jag hade. Sen jag skrev de har jag nog haft max 6 st. Fast jag förstår att min blogg inte är speciellt kul att läsa just nu. De är mycket som tar min tid. Mest de ständiga packandet. Sen har jag inte tid att pyssla och fixa så att jag kan visa er, mitt hem är kartonger just nu så de finns inget där att visa heller. Men när vi har flyttat och allt är klart... Då ska ni få se hur vi har de och allt pyssel som jag håller på med. De lovar jag. Tills dess kommer nog bloggen vara så här tråkig. Och om en vecka försvinner mitt internet i 3-5 veckor så då får ni klara er helt utan mig.
Jag funderar mest på hur jag ska klara mig utan alla bloggar och hur lång tid de kommer ta för mig att läsa ikapp allting.

Kram

1 kommentar:

  1. Man har ju inte alltid en massa kul som händer! Själv väljer jag ju att skriva bara om bara en bråkdel om det som pågår i mitt liv (fast jag skriver ju nästan bara om inredning) och det kan kanske lätt bli så att folk som läser tror att allt är skoj och pyssel hela tiden. Om det vore så väl, säger jag... ;-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥