torsdag 27 augusti 2009

Tävlingnarkoman?

Ja de kan vara så att jag är de. Men jag hittar så mycket underbara tävlingar som jag verkligen vill vinna. Och någon gång kan man ju faktist ha tur.
________________________________________



Här kan man vinna ett presentkort på 500 kr på Åhlens. Vem vill inte ha de?

_____________________________________________




Jag tävlar hos TUMADRE om ett unikt smycke från Busfia.se värde 1050-1400:-!


_________________________________________








Inne hos Linruz kan man vinna dessa underbara posters ♥




________________________________________






Inne hos Dahlarna kan man vinna denna underbara skål...



Nu är de bara att hoppas på tur!


______________________________________

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du är med & tävlar hos mig. Och att du har länkat. Lycka till.

    http://dahlarna.blogg.se/2009/august/tavling-vinn-fin-eva-solo-skal.html

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen :D Då kanske du vill vara med att tävla om en Pappelina matta? Kika här http://skonthemma.blogg.se/2009/august/tavla-och-vinn-en-pappelina-matta.html

    /Skönt Hemma

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥