lördag 15 augusti 2009

Lådan

Nu har jag faktiskt målat lådan som Lilla Bus ska ha alla sina bilar i. Det är en minibyrå från IKEA från början bara stått i ett år. Jag har tagit bort lådorna och bara vänt på den.




I ett barnrum behöver ju inte allt vara vit och svart som jag har överallt annars.
Så de vart en riktigt blå färg istället och gröna bilar.
Den är inte riktigt så blå i verkligeheten som på bilden.
Bokstäverna är en schblon jag hade hemma och bilarna är en schblon som jag
gjorde själv lite snabbt för att slippa måla på fri hand.
Det är samma färg runt hela och bilarna är på alla sidor.
Har en till likadan låda som jag funderar på att måla oxå.
Kanske till alla Lilla Bus verktyg....
Eller om man skulle klä in den i tapet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥