fredag 28 augusti 2009

Jag har gjort om bloggen lite igen. När jag började blogga tänkte jag att de bara skulle handla om inredning men jag har ångrat mig lite. De finns så mycket mer av mig. Mycket mer som jag vill dela med mig av. Tanlar och känslor. Ögonblick i mitt liv.
De blir så fel att bara ha en sak. Jag vill skriva om vad vi har gjort, vad jag tänker och hoppas. Saker jag jag älskar eller ogillar. Så nu får de bli så.
Kommer nog ändå att bli mycket inredning. Jag läser ju massa inredningsbloggar och tidningar och älskar de. Speciellt nu när vi ska flytta så vill jag ju visa hur de ser ut osv.
Men jag kommer nog att blanda mera. Har känt mig lite hämad innan när jag har skrivit för att jag hade bestämt att de bara skulle vara inredning och mat och bak i bloggen.

5 kommentarer:

  1. Tack gulliga du för fint beröm. Jag blev jätteglad.
    kramis Agneta

    SvaraRadera
  2. Jag skriver också om allt möjligt blandat med inredning.
    Det trivs jag med.:-) kram

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :)

    Jag skriver också om allt möjligt.
    Det är lite som så att jag struntar i alla "måsten" eller vad man kanske bör göra/skriva...
    Jag bara skriver om det som jag har lust med och det som händer i mitt liv. Det blir roligast då för MEJ iaf! :)

    Ha en skön fredag!
    KRAM
    /Helena

    SvaraRadera
  4. Tycker att det är helt perfekt med bloggar om handlar om lite allt möjligt=)
    Ha en skön helg=)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det låter bara bra tycker jag. Det blir mer personlig då.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥