söndag 23 augusti 2009

Helt Otroligt!


Vet ni vad jag just har fått veta? Om man bloggar om Fujifilms fotobok så får man en gratis! De är ju inte klokt så bra! Man laddar bara hem deras program, knåpar ihop boken på sin egen dator när man har tid och lust. Sen skickar man in den och ca 2 veckor senare har man den i brevlådan. Den kan ju handla om vad som helst. Bebisens första år, bröllopsdagen, semestern, graviditeten eller någonting helt annat. Helt fantastiskt! Och de verkar ju väldigt enkelt. Ska bli jätte kul att få designa sina egna sidor och sen få se resultatet. Välja bilder och skriva text. Ska visst finnas en massa olika designern att välja på. Jag har länge varit sugen på att testa men aldrig kommit till skott. Nu blir de nog en om våran sommar. Men massa bilder från våra äventyr bland regnmoln och solstrålar.

Så man laddar ner programmet här.
Och här kan man läsa mer om de hela.
Jag hittade informationen i den här bloggen.

3 kommentarer:

  1. Hej hej! Tack för dina goa kommentar hos mig :-)! Vilken jättefin blogg du har också! Vilket erbjudande med fotoboken, måste genast fixa :-). Kram, Anette

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, det hade jag ingen aning om:-) Ska genast kollas upp, hihi. Ha en fin dag kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Tack för din söta kommentar!
    Ha en skön vecka.
    kramar C

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥