fredag 7 augusti 2009

Handlat

Jag var på Netto igår och handlade lite och hittade servetter som jag tyckte va så fina! Inte för att de är så kul att visa de kanske men nu vart de så...

Var inne på Jotex förut och råkade lägga in en liten beställning. Fast de va faktiskt en liten beställning. Har aldrig handlat därifrån förut men hittade dessa ljuslyktor för 19,90.


Dom fanns i vitt, brunt och lime och jag klickade hem två vita.
Tänk va fint att ha hängandes i fönstert i höst/vinter.
Längtar faktiskt lite till hösten.
Kanske för att vi då bor mycket bättre och finare och vi får sitta i våra nya soffor
och mysa med kuddar, filtar och levande ljus.

3 kommentarer:

  1. De blir mysiga i vinter de där. Härligt med lyktor.:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, det kommer att bli mysigt med hösten. Vilka fina saker du har köpt. Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Visserligen kan det vara mysigt med levande ljus, men jag längtar inte alls till hösten. Jag är så kär i sommaren att jag aldrig vill släppa den :-)

    Min tallrikshylla är köpt på loppis, då i furu, nu ommålad i vitt. Här kan du läsa om det:
    http://tusenideer.blogspot.com/2009/03/en-eftermiddag.html

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥