tisdag 4 augusti 2009

Min PysselLista

Jag ♥ listor!

• sy kuddfodral •måla mina stjärnor och hjärtan vita
• Fylla mina fina flaskor med lavendel och rosor • fylla mina ljushållare med sten och fina ljus
• Måla mina små porslinsskyltar • Klä mina pärmar med tapet • Göra tavlor
• Klä om mina köksstolar • Klä om en tidskrivtsamlare till Lilla Bus alla målarböcker
• Göra i ordning en lite trälåda till alla små böcker
• Göra klart skissboken • Klä in den lilla träkrukan i tapet till Lilla Bus kritor
• Måla spegeln vit •Slå in paket
• Samla in alla underbara recept till min receptbok
De finns säkert mycket mera....

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig o aktiv lista:)

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du lämnade ett litet avtryck inne hos mig så att jag hittade hit! Jag skulle också behöva skriva en pyssellista, det är så lätt att glömma det man ska göra och det dyker upp nya saker hela tiden så jag vet inte vart jag ska börja! Kram Helena

    SvaraRadera
  3. En sån lista behöver jag. Efter att jag har kommit över 40-strecket så minns jag aldrig något. Jag som alltid har haft stenkoll på allt. Hihi det är mycket att stå i för dig.

    Kram Anne

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥