tisdag 4 augusti 2009

Listor och flytt

Jag hittade en helt underbar lista inne hos Gunilla.
En väldigt viktig lista. Med saker som:
dansa, le åt främlingar, äta glass, vara tacksam för de man har osv.
En sån måste nog jag också göra. Jag som älskar att göra listor måste ju ha en lista med livets viktigaste saker på!

Åkte förbi lägenheten förut. Dom hade börjat flytta nu!
De fanns inga gardiner längre så snart är de min tur att flytta in. Gud va jag längtar! Är en urmysig 2,5 som vi ska bo i. Men nyrenoverat badrum och ekluckor i köket. Den är fräsch och ljus. Det kommer bli så härligt att bo där. Ska bara flytta med saker som jag verkligen vill ha.
Inte som sist när jag var tvungen att ta vad som fanns.
Nej här ska vi bo och trivas och ha de så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥