onsdag 12 augusti 2009

Till köket...

Jag vill ha de fint överallt i mitt nya hem. Vill att de till och med ska vara härligt att öppna kökskåpen. Tänkte att man kanske kan ha allt i fina glasburkar. Mjöl, socker, havregryn osv.
Hittade fina och till ett bra pris på IKEA. Men jag undrar om de håller. Om dom är täta och att de inte blir dåligt av att vara i dom. De ser ju mycket trevligare ut med burkar än med massa förpackningar och påsar överallt. Och en söt liten etikett på...

Men vad har hänt med min besöksräknare? Kan det stämma att det har varit 75 st här inne idag och läst? Om de är så är de ju naturligtvis jätte kul och ni är varmt välkommna allihopa! Men vad kommer alla ifrån? Brukar ju ha max 15-20 st.

3 kommentarer:

  1. Nog tror jag att de burkarna sluter tätt, så länge det sitter en gummiring som agerar packning runtom öppnngen. Hoppas att du får till det riktigt snyggt i skafferiet. Själv förvarar jag det mesta också i glasburkar, men jag kan inte påstå att det är särskilt prydligt..hm....

    Oja, sol och semester jämt, istället för att tvingas leta efter regnkläder!!

    SvaraRadera
  2. Tack för fint inlägg på min blogg. Altid kul att hitta nya bloggare.
    Nu vet jag var du finns!!!!!

    Kram Lena
    http://blogg.passagen.se/astromlena/

    SvaraRadera
  3. De är toppen..jag har massor
    kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥