onsdag 26 augusti 2009

Massa tävlingar!


Nu kommer ett inlägg med massa härliga tävlingar där jag vill vinna. Har av någon anledning hittat hur många som helst idag så här kommer dom.
__________________________________________

En underbar hink till diskmedel kan du vinna här

________________________________________________


"Var med och tävla om ett presentkort hos LekVira i deras blogg genom att klicka här"


___________________________________________


Två underbart söta hjärtan hittade jag inne hos Cupcake. En underbar blogg som jag hittade idag.


__________________________________________




"Jag vill vinna ett presentkort + fraktfritt från Helhjärtat - butiken med saker att älska hos Tant Ulrika"




_____________________________________________


Hoppas nu på tur ♥

3 kommentarer:

  1. Hallå!!
    Vad kul att du hittade till mig och vill vara med och tävla!!
    Lycka till=)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jätteskoj att du vill vara med o tävla hos mig =)

    LYCKA TILL!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej :)

    Vad roligt att du vill vara med och tävla!
    Du har just nu 1 chans/lott.

    Jag önskar dej all lycka till :)

    Sköt om dej och ha en bra dag
    /Mia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥