torsdag 3 september 2009

HöstRegn

De regnar utanför fönstrena. Men de gör inge mig någonting. Jag packar fortfarande upp. Packar upp och packar om. Vissa saker kan jag inte packa upp än och då stuvas de om. De börjar faktiskt bli ordning här nu. Har inte en ända gardin uppe än och inga tavlor men annars är mycket på plats. En hylla ska upp i Lilla Bus rum så att jag kan få upp hans leksaker. Men de börjar bli klart. Känns väldigt skönt. Jag är barnsligt förälskad i mitt nya hem.

Jag har rensat och rensat. Har hur mycket som helst att lägga ut på Tradera. En hel påse med barnkläder och fullt med pysselgrejer. Stämplar, band, papper och massa annat. Ska ta mig i kragen och fota allting i helgen och sen lägga ut. Alltid välkommet med extra pengar. De är ju lite jobb med att sälja saker men jag tycker faktiskt att de är värt de. Jag vill ju så gärna ha en ny soffa så de är bara att försöka få ihop pengar.

3 kommentarer:

  1. kul med inredning. och just höstregn kan jag tycka väldigt mycket om ibland. regn överhuvudtaget när man är på det humöret. hösten är vacker :)

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig blogg jag hittade :) Vad kul att du tyckte om bilderna. Visst är gravid magar vackra! Många kramar från Emilia

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att höra att du älskar ditt nya hem..det kommer bli bra.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥