onsdag 2 september 2009

De tar aldrig slut....

Jag tömmer kartong efter kartong men de tar aldrig slut.... Jag har inte ens börjat i Lilla Bus rum. Men idag kommer mamma och ska hjälpa mig lite. Sen ska jag även hämta Lilla Bus på förskolan i eftermiddag. De är ju pappa vecka (den första någonsin) men jag längtar ihjäl mig så han ska få vara hos mig några timmar. Kolla lite på vårat nya hem och hjälpa mig packa upp hans saker. Ska bli härligt.

I helgen fyllde han 3 år och de var kalas hos pappa. Han va så lycklig och fick så mycket fint. Pappa stod för tårtan. En underbar sak med tema "Bilar" Vilken lycka de var att få äta den här tårtan för Lilla Bus ♥

Jag bjöd på Hallonmuffins fyllda med hemmagjord vaniljkräm och äpplegömmor.
Tror att jag har lagt ut receptet på muffinsarna. De andra receptet kommer nog så småning om. Jätte goda kakor är det i alla fall.

Förstår inte att han redan är så stor min underbara prins!

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att den där tårtan var god.:-) kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt för dig att han kommer en stund..förstår att du längtar.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥