fredag 31 juli 2009

Lilla Bus

Nu är de kanske dax att sova. Fast de är fredag kväll. Lilla Bus kommer hem imorgon förmiddag och då måste man ju vara utvilad. Blir mycket bus och lek då. Han har varit hos pappa sen igår och nu är de dax att vara hos mig igen.

Usch, tror aldrig jag kommer vänja mig vid att inte ha honom hos mig jämt. De har ju ändå gått ett år nu. Men inte blir de lättare för de. Och i höst sen... då ska han ju vara varannan vecka. Hur ska en stackars mamma överleva så länge utan alla pussar och allt bus? De kommer inte att bli lätt. Men man får väl försöka njuta av att vara ensam och försöka ta hand om sig själv och göra sånt man inte hinner annars. Få tiden att gå helt enkelt.

Dessutom fyller han ju 3 år om en månad! När blev han så stor? Han föddes ju nyss min lilla prins. Men mamma har beställt filmer och en bok till honom om sånt han tycker om. Resten av paketen har jag inte riktigt klurat ut än men de kommer. Vi flyttar ju i samma veva och ett nytt rum är väl inte helt fel att få i present. Ett monster rum till och med.

Jag är lite dålig på att lägga ut bilder just nu. Men dels har jag en ganska dålig kamera och sen flyttar vi ju om en månad och de ska bli så mycket roligare att lägga ut bilder på mitt nya fina hem sen. Lilla bus monster rum ska naturligtvis visas, mina kuddfodral (om de blir några) osv. Jag längtar så efter att få börja inreda!
Nej nu ska jag sova!

♥ Tack för idag och alla fina kommentarer! ♥

1 kommentar:

  1. Förstår att det måste kännas konstigt att behöva dela på det man älskar mest av allt i världen.
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥