onsdag 22 juli 2009

Hej!

Välkommen till min blogg!

Jag har haft blogg länge men en där alla mina vänner läser (vissa väldigt dömmade) så nu startar jag på nytt med en lite mer anonym blogg. De ska bli så kul!
Jag tänkte skriva om ditt och datt... Mitt liv med Lilla Bus, mina stora intressen: inredning, pyssel, böcker, filmer, mat och bak.

Jag har nyligen fått upp ögonen för inredning även om jag alltid har gillat att greja hemma och göra fint och ändra om. Men nu är jag helt fast och läser allt jag kommer åt.
De kommer bli mycket budget inredning i min blogg då jag är fattig =)
Pyssla gör jag jämt. Jag älskar att scrappa, göra kort, måla och greja. Har för de mesta något litet projekt på gång. Och de är väl tur att man kan göra lite själv eftersom inredning är så dyrt. Även om jag inte gör några proffs saker så är det ändå skönt att göra saker själv.
De kommer nog bli en salig blandning men jag hoppas att ni kommer gilla de.

Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Den uppskattas verkligen ♥